söndag 29 september 2024

Varför skyddas alla äckliga pedofiler för?


En av Jimmie Åkessons inbjudna gäster ville visa sitt kön och kissa på en minderårig och en sådan person står Sveriges vice statsminister utmed och poserar förnöjt med.

Hon befann sig på en tillställning där ett flertal högerextremister - med kopplingar till bl.a NMR, var inbjudna...

Folk får väl själva dra sina slutsatser huruvida det är ett lämpligt beteende för en vice statsminister. Jag har dragit min i alla fall.

När andra politiker mindes katastrofen med Estonia för 30 år sedan, valde Sveriges vice statsminister att gå på en sådan tillställning istället.
Förstår man inte vilket signalvärde det ger, har man nog problem med att förstå det mesta, skulle jag tro.

Men alla är vi olika - men för mig - och många med mig - är det ett synnerligen olämpligt beteende av Ebba Busch.

 

Inga kommentarer:

Det är så man häpnar över alla dumheter

  Dags att öppna alla mentalsjukhus igen på riktigt