torsdag 18 april 2024

Läs och begrunda

 Varje dag jag vaknar kollar jag om internet fungerar och om ekonomin kollapsat och om världen är som dagen före.

Varje dag inser jag att mardrömmen fortsätter och varje dag hör jag hur lite folk förstår av världen eller orkar förstå av världen.

Varje dag hör jag hur folk lever efter ett system som är en stor lögn!

Banker, Politiker, Läkare, Elbolag, Matkedjor, Läkemedelsindustrin, Sport, Nyheter, radio, tidningar lurar varje dag världens befolkning och vi har nått en punkt när folk inte orkar göra motstånd utan bara ger med sig.

Folk är helt slut!


Vi är ca 20% i landet som gör allt vi kan för att få folk att börja se, göra motstånd, kräva förändring men vi har ordentligt motstånd av eliten. Dessa 20% kallas även foliehattar men nu efter 10 års nötande börjar vissa se att mycket av det dessa 20% skriver visar sig vara sant. Ändå orkar dom inte öppna ögonen!


Folk blickar ner och fortsätter i lögnen!


Dagen för ca 80% går ut på att jobba och överleva!! det får räcka där.

Barn far illa dagligen

Folk far illa dagligen

Pensionärer plågas dagligen

Sjuka får ingen hjälp att bli friska

Sjuka klarar sig inte ekonomiskt

Sjuka måste jobba

Skatten skall in men går till allt annat än vad den borde.

Krig och mer krig där folk offras och eliten tjänar pengar oavsett vem som vinner.


När ändringen kommer och denna mardröm alla lever i är ett minne blott kommer alla de som håller befolkningen i detta slavtillstånd få stå för vad dom vart med och skapat/gjort mot sitt folk och det gäller i alla länder.

Det kommer delas ut straff i olika nivåer till dessa beroende på vad dom medverkade till men att dom kommer åka dit kan ni vara helt säkra på.


Men det bör inte dröja allt för länge för folk mister hoppet och visa även livet.


Jag hoppas att mardrömmen snart är slut och världen får en riktning mot en ljus framtid och styr undan från avgrunden vi är på väg emot i full fart.


WWG1WGA


Inga kommentarer:

När jag vet att fulmedia ljuger

 Tidningarna är från oktober 2022, mig veterligen så sitter Putin kvar!!! Tidningarna ljuger så dom tror sig själva